להיות בעסקי שיווק שותפים זה דבר לא כ"כ קשה במיוחד עכשיו עם האינטרנט. בהשוואה לימים בהם אנשים עשו שימוש בטלפונים ומדיומים אחרים על מנת לקבל את העדכונים האחרונים.
אז עם הטכנולוגיה בהישג יד, ובהנחה כי השותף עובד מהבית, יום בחיים שלו ייראו כך.
המשווק מתעורר בבוקר ואחרי ארוחת בוקר, הוא מדליק את המחשב לבדוק את ההתפתחויות החדשות ברשת. כמו כן הוא יודע כי יש עבודה על עיצוב האתר.
לאחר מכן הוא עובד על תוכנית השותפים במטרה להעבירה למדריכים, שבאמצעותם אפשר למשוך אנשים להצטרף לתוכנית השותפים וכך להרוויח כסף.
עכשיו זה הזמן לבדוק את מצב המכירות. יש הזמנות בטלפון לעשות ומיילים לעקוב אחריהם. ולראות האם יש לקוחות חדשים שרוצים לבדוק את המוצר. יש לא מעט דרכים לבדוק זאת, מודעות, כרזות, באנרים וכו'
כמו כן המשווק זוכר כי יש שאלות של מבקרים וחייבים לענות עליהן במהירות, אף לקוח לא ייקח לך. כדי להראות שהשותף עובד בצורה יעילה הוא חייב להקדיש זמן ותשומת לב לבירורים, אף אחד לא רוצה לחכות ובמיוחד לקוחות לא, לכן תשובה מהירה הופכת את העניין למקצועי יותר.
יש הרבה דברים שצריך ללמוד בעסק הזה וזהו תהליך מתמשך, לכן בשלב הזה המשווק נכנס לצ'טים ופורמים ועוזר לאחרים שאולי צריכים עזרה או שרוצים להצטרף אבל עדיין מתלבטים ובעזרת הדיון הוא יכול למשוך אל העסק.
שיש אי אלו עלונים ומגזינים שעודכנו לפני מס' ימים זה הזמן לבדוק מה חדש ואם צריך אז על המשווק לפרסם זאת לכלל הלקוחות.
ולאחר מכן זה הזמן להראות הערכה לאלו שעזרו למשווק להגדיל את המכירה. מועיל מאוד להזכיר אנשים ואת האתרים שלהם. כמובן, שזה יפורסם בעלונים.
למשווק עדיין יש זמן לכתוב המלצות למחפשים מקורות אמינים עבור המוצרים, גם יש די זמן לכתוב כמה ההערות אל איך להצליח בתור משווק שותפים באתר בו רשומים לא מעט שרוצים להיות כאלו.
שתי מטרות באותו הזמן, המשווק מקדם את המוצר כמו גם את התוכנית, אולי מישהו יצטרף.
הזמן טס. הוא פספס את הצהריים אבל מרוצה למדי ממשימות. זמן לישון ....
ברור שזה לא יכול להיעשות ביום אחד, אבל זה נותן מושג איך משווק שותפים מבלה את יום השיווק.
דרור, בחור בן 25 סיים שרות צבאי לפני מס' חודשים, מתעסק בכל הנושא של שיווק אינטרנטי קידום אתרים, תוכניות שותפים וכו'.